środa, 24 grudnia 2014

Święta :D

Moi drodzy, wiem, że jak zwykle bardzo Was rozczarowałam i jest mi z tego powodu bardzo przykro :( Ostatnio miałam bardzo dużo weny na moje drugie opowiadanie, a na to ani odrobiny :d Myślałam, że wynagrodzę Wam to nowym szablonem, wykonanym przez mnie własnoręcznie, ale wiem, że niczym Wam nie wynagrodzę mojego braku odpowiedzialności xd Zdecydowałam jednak, że na razie nie będę zawieszać bloga, może wena wróci mi za niedługo. Byłoby wspaniale ;D
No ale, nie jest to główny powód tego posta xDDD
Chcę Wam życzyć przede wszystkim wesołych, ciepłych i spokojnych świąt, spędzonych w gronie rodzinnym oraz smacznego karpia i dużej ilości prezentów pod choinką *.* Mam również nadzieję, że będziecie mieć szampańską zabawę w sylwestra i opijecie się do tego stopnia, że zapomniecie, jak stać na nogach XDDDD
Kocham Was <333
Ps: Nasz kochany pan Tomlinson obchodzi dzisiaj swoje 23 urodziny :D Wszystkiego najlepszego, Lou :***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz