środa, 30 lipca 2014

WAŻNE!!!

Bardzo ważna notka!!! Nie pomijaj, tylko czytaj!!!

Parę razy zgłaszałam ten blog na konkursy na najlepsze ff. Niestety nigdy nie udało mi się zająć jakiegoś ważnego miejsca :cc Teraz zamiast Deadly Mystery zgłosiłam Dance With Me :d Otóż co się wydarzyło? :o
Z pośród 42 blogów, mój znalazł się w najlepszej piątce xoxox Teraz została utworzona ankieta, dzięki której wyłonione zostaną 3 najlepsze i tylko od Was zależy, czy uda mi się znaleźć w tej trójce!!! :3
Głosować możecie na ankiecie, która znajduje się po lewej stronie na tym blogu ;D
Z góry dziękuję na każdy oddany na mnie głos :***
Bardzo Was Kocham <333

3 komentarze:

  1. Zagłosuje <3
    Wiem że to takie głupie, i nie na temat, ale kiedy będzie nowy rozdział? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :*
      Twoje pytanie wcale nie jest głupie i nie na temat, bo jest przecież dane na tym blogu, ale niestety muszę Cię rozczarować :d
      Pisanie rozdziału w ogóle mi nie idzie, mam brak weny na tego bloga i nie mam zielonego pojęcia, kiedy dodam nowy :cc
      Przepraszam!!! :cc

      Usuń
    2. Jasne, nic się nie stało, życzę weny! <3

      Usuń