poniedziałek, 14 kwietnia 2014

EPILOG

Powoli wszystko zaczynało wracać do normy. Danielle bez przerwy się uśmiechała, ponieważ obok niej był Liam. Dzięki temu, że ich dwójka stała się szczęśliwa, my również poczuliśmy ulgę. Harry i ja także spędzaliśmy każdą chwilę razem. Właściwie to każda para w naszym domu nie mogłaby być bardziej radosna. Nawet Niall ,,zaprzyjaźnił'' się z Dominicą, jego dawną dziewczyną. Przynajmniej tak przedstawił mi ją Harry. Wydawało mi się, że nasze życie wreszcie będzie normalne i przyjemne, ale grubo się myliłam. Minęło zaledwie pół roku i wszystko znów zaczęło się sypać. Przez dziewięciu mężczyzn, którzy byli największymi wrogami naszych chłopców, ja, Harry, Zayn, Perrie, Liam, Danielle, Louis, Eleanor, Niall i Dominica wkroczyliśmy w strefę ogromnych cierpień. Jeżeli chcecie się dowiedzieć, co to za nieszczęścia przeczytajcie dalszy ciąg naszej historii.

______________________________________________________________________
Niespodzianka!!! :D
Postanowiłam trochę Was zaskoczyć i dodać epilog dość wcześnie :)
Z resztą jest on strasznie krótki, a ja napisałam go już dwa dni temu :]
Mam do Was małe pytanko: Chcecie, żebym drugą część dodała na tym blogu czy założyła do tego nowy?
Ja osobiście myślałam o tej pierwszej opcji, ale postanowiłam, że pozwolę Wam zadecydować w tej sprawie :*
Bardzo proszę Was o komentarze, bo ogromnie mnie one cieszą ^^
Kocham Was bardzo <3
______________________________________________________________________

14 komentarzy:

  1. Świetny epilog. I zaskoczyłaś mnie że tak szybko. Moim zdaniem zostaw go tu. Nie przenoś na innego bloga. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobał ^^ Dziękuję za radę, co do miejsca wstawienia drugiej części :*

      Usuń
  2. Wiedziałam, że z epilogiem nie będziesz czekać zbyt długo ale aż tak wcześnie to się go nie spodziewałam :P
    Jest super :* Ciekawi mnie o jakich problemach i wgl. mówi Clarie O_o
    No nic czekam na część drugą :D
    Całusy :*****
    I oczywiście myślę, że na tym blogu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego napisałam pod spodem, że to niespodzianka XD
      Co do ich problemów to sama jeszcze nie wiem, jakie one będą, jeżeli mam być szczera o.o
      Zostawię w takim razie na tym :D
      Kocham <3

      Usuń
  3. Perfekcyjny po prostu cudowny. Moim zdaniem zostaw na tym. Kc =)

    OdpowiedzUsuń
  4. stwórz osobny bo ten jest jak blizna - pamięta się o tym zostaje a tamten będzie jak strupek - będzie raną jak blizna ale gdy zejdzie zacznie się nowy początek będziemy mogli '' zostawiać '' po sobie inne strupki które dopiero będą . Bosz teraz zauważyłam że jestem głupia . Ja i moja inteligencja :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, nie wiem co powinnam zrobić, bo reszta osób twierdzi, że powinnam zostawić na tym i mi chyba też byłoby tak wygodniej, ale jeszcze to przemyślę :*

      Usuń
  5. Zaniedbałam trochę, przepraszam :c i nie mam żadnego usprawiedliwienia ;(
    epilog mnie zaskoczył, nie powiem :) miałaś rację z tą niespodzianką ^^
    zgadzam się trochę do komentarza powyżej w sprawie kolejnej części. Oczywiście będę czytać :)
    I jeszcze, jakby co, jakbym przed świętami nic nie pisała (chodzi o komentarze) WESOŁYCH ŚWIĄT KOCHANA ! rodzinnych, szczęśliwych, pełnych miłości <3 miłego czasu spędzonego z rodziną ;**
    Pozdrawiam, buźki ;**
    KC ♥
    Ps. Dodatkowo czas wolnu od szkoły, kolejny + świąt xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za życzenia i nawzajem :D
      Niestety nie wiem w końcu jak postąpić z drugą częścią, ponieważ pierwsze cztery osoby wolą, aby zostawić ją tutaj xd
      Postaram się podjąć decyzję xd
      KC <3

      Usuń
  6. Przeczytałam wszystko
    Boskie
    Dodawaj drugą część najszybciej jak się da:)
    I koniecznie informuj mnie o nowych rozdziałach
    Jeszcze raz boskie *-*
    Pozdrawiam
    zapraszam( opis dodaje w Spamie)
    http://aquasenshi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń